Majlis Jamuan Hari Raya 2015

Setelah hampir enam tahun berkerja di area Kelana Jaya, ini kali pertama pergi ke Masjid Tengku Kelana untuk meraikan Majlis Jamuan Hari Raya bagi tahun 2015.

Pada mulanya tak terpikir jugak nak pergi ke majlis tu, tapi memandangkan restoran bawah office masih tutup bercuti… dan kebetulan ada jamuan… maka tergerak juga lah kaki menuju ke masjid bersama geng-geng dari office yang kebetulan berfikiran sama hehehe.

Alhamdulillah, rezeki hari ni dapat merasa macam-macam jenis masakan yang dihidangkan… sampaikan roti canai pon ada… semuanya sedap-sedap 🙂

Disebalik cerita jamuan ni, sebenarnya telah berlangsung satu mesyuarat agung tahunan Masjid Tengku Kelana… tapi memandangkan ianya dijalankan pada waktu bekerja, maka hanya dapat hadir waktu makan je la 🙂

Flickr Album 72157659639399281

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s