Majlis Jamuan Hari Raya 2015

Setelah hampir enam tahun berkerja di area Kelana Jaya, ini kali pertama pergi ke Masjid Tengku Kelana untuk meraikan Majlis Jamuan Hari Raya bagi tahun 2015.

Pada mulanya tak terpikir jugak nak pergi ke majlis tu, tapi memandangkan restoran bawah office masih tutup bercuti… dan kebetulan ada jamuan… maka tergerak juga lah kaki menuju ke masjid bersama geng-geng dari office yang kebetulan berfikiran sama hehehe.

Alhamdulillah, rezeki hari ni dapat merasa macam-macam jenis masakan yang dihidangkan… sampaikan roti canai pon ada… semuanya sedap-sedap 🙂

Disebalik cerita jamuan ni, sebenarnya telah berlangsung satu mesyuarat agung tahunan Masjid Tengku Kelana… tapi memandangkan ianya dijalankan pada waktu bekerja, maka hanya dapat hadir waktu makan je la 🙂

Flickr Album 72157659639399281

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s