Hari pertama Danish di sekolah baru

Pada 28 December 2013, anak kami yang kedua (tengah) telah melangkahkan kaki ke sekolah yang baru (pra sekolah) di SKPP9(2) Putrajaya. Cepat betul rasanya masa berlalu, pejam celik dah 6 tahun umurnya.

Seperti biasa, si Danish ni mmg happening orangnya. Memang dia suka sangat pegi sekolah baru, ada ramai kawan, ada abang Darwisy dan ada Mama… (ERK???)

Iye betul, sekolah tu tempat mama mengajar hehe. Alhamdulillah dapat daftar dia masuk satu sekolah, senang la nak menguruskan anak2. So sekarang ni, aku akan pergi ke taska untuk hantar Darwisyah je. Mula2 tu kekok jugak sebab selalunya hantar 2 orang. Kesian Darwisyah sunyi je abang Danish takde dekat taska. Dah takde saper2 nak protect dia hehehe.

PicsArt_1393464864047

Bergambar depan tempat perhimpunan

PicsArt_1393464992152

Depan pintu kelas… Eh, Darwisyah pon ada? siap bawak bekal lagi hahaha

PicsArt_1393466016006Gambar dalam kelas bersama kawan2 baru… ada jugak kawan lama masuk sekolah sama hehe

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s