Puaslah hati nenek :-)

dari tadi kedengaran nenek tak henti2 ketawa melayan 2 orang heronya, darwisy & danish…
rasanya puaslah hati nenek tu, maklumlah mmg dah rindu nk jumpa cucu2nya ni… ntah apa la yang dibuat sampai gelihati nenek tu πŸ™‚

ada gak tanya tadi, katanya danish buat lawak… menari2 ntah mcm apa hehehe… lepas tu tak berhenti bercerita ntah apa2… nenek iya kan aje πŸ˜›

dah agak lama aku tengok, baru la suruh diorang duduk luar tengok tv plak… sian nenek dah la sampai putrajaya pagi tadi, mesti letih & ngantuk…

hmmm… darwisy dah datang… to be continued πŸ™‚

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s