Puaslah hati nenek :-)

dari tadi kedengaran nenek tak henti2 ketawa melayan 2 orang heronya, darwisy & danish…
rasanya puaslah hati nenek tu, maklumlah mmg dah rindu nk jumpa cucu2nya ni… ntah apa la yang dibuat sampai gelihati nenek tu πŸ™‚

ada gak tanya tadi, katanya danish buat lawak… menari2 ntah mcm apa hehehe… lepas tu tak berhenti bercerita ntah apa2… nenek iya kan aje πŸ˜›

dah agak lama aku tengok, baru la suruh diorang duduk luar tengok tv plak… sian nenek dah la sampai putrajaya pagi tadi, mesti letih & ngantuk…

hmmm… darwisy dah datang… to be continued πŸ™‚

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s