makan tengah hari pukul 5.30PM

tu la penangan tidur di tengah hari hahaha
aku terbabas, wife terbabas, anak2 pon terbabas… nasib baik la sarapan pon nak pukul 11AM, bleh la kenyang tu bawak ke petang kekekeke…

hari ni aku rasa adalah hari malas aku… malas nak pegi jalan jauh2… so macam biasa (mcm hari2 malas je?) lepak makan kat precint 9… menu? nasi goreng paprik, nasi goreng cina, sizzling mee “masin” hahaha…
pencuci mulut pulak… otak2 5 bungkus šŸ˜› dah lama tak makan otak2, tetiba je nak merasa… maklumla, mengidam la katakan hehehe

lepas makan beli barang jap, cadangnya nak pegi alamanda… oleh kerana mcm aku cakap tadi “hari malas aku”… beli je barang2 tu kat pasaraya darussalam… precint 9 jugak otway nak balik rumah je ahahaha… bleh la jimat sikit kot, harga bleh kata murah dari alamanda… parking takyah nak berbayar… dekat je so minyak pon bleh jimat hehehe

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s