makan tengah hari pukul 5.30PM

tu la penangan tidur di tengah hari hahaha
aku terbabas, wife terbabas, anak2 pon terbabas… nasib baik la sarapan pon nak pukul 11AM, bleh la kenyang tu bawak ke petang kekekeke…

hari ni aku rasa adalah hari malas aku… malas nak pegi jalan jauh2… so macam biasa (mcm hari2 malas je?) lepak makan kat precint 9… menu? nasi goreng paprik, nasi goreng cina, sizzling mee “masin” hahaha…
pencuci mulut pulak… otak2 5 bungkus šŸ˜› dah lama tak makan otak2, tetiba je nak merasa… maklumla, mengidam la katakan hehehe

lepas makan beli barang jap, cadangnya nak pegi alamanda… oleh kerana mcm aku cakap tadi “hari malas aku”… beli je barang2 tu kat pasaraya darussalam… precint 9 jugak otway nak balik rumah je ahahaha… bleh la jimat sikit kot, harga bleh kata murah dari alamanda… parking takyah nak berbayar… dekat je so minyak pon bleh jimat hehehe

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s