hari kedua puasa 2009

hari ni hari ahad. korang cuti kan? tapi aku kena kerja huhuhu 😦

sepatutnya kerja ni kena selesaikan semalam (hari sabtu, puasa pertama) tapi oleh kerana kaki ni agak berat nak melangkah keluar rumah, aku cuba postpone hari ahad. saje nak merasa camne kerja hari ahad.

kena pulak tempat buat kerja tu ada parti pembukaan, terliur la kejap tengok orang yang tak puasa makan minum. takpe, ini la yang dinamakan ujian hehehe 🙂

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s