hari ni abah hantar Darwisy & Danish pegi taska

mulai hari ni, abah akan mengambil alih tugas mama menghantar dan mengambil anak-anak abah di taska putrajaya. mama kena sambung belajar kat Maktab Perguruan Ilmu Khas sebab dapat tawaran KPLI, nak jadi cikgu. setahun tuuuuu!!!!! huhuhuhuhu

setakat pagi tadi alhamdulillah dua-dua tak merengek sangat, cuma Darwisy je tiba-tiba mintak susu. oleh kerana Danish tak nak minum susu dia, abah sumbatkan susu Danish ke mulut Darwisy hehehe. nasib baik diorang dah minum susu jenis yang sama (1-3 tahun)

bila sampai dalam taska pon Danish takde la merengek sangat, kena pandai jaga hati dia. kalau tak berguling-guling la kat lantai. mama cerita semalam Danish siap tepuk-tepuk lantai sebab mama tak dukung dia. nasib baik dalam rumah, kalau kat luar berdebu-debu la baju Danish.

sebenarnya abah & mama agak risau sebab sebelum ni kalau abah kerja jauh, mama still ada dekat putrajaya bleh tengok-tengok Darwisy & Danish. tapi skang ni, abah & mama akan berjauhan dari Darwisy & Danish setiap hari demi menjalankan tugas dan mencari rezeki. abah & mama sentiasa berdoa semoga Darwisy & Danish agar sihat sentiasa dan pandai jaga diri. kami harap kami dapat menempuh hari-hari selama setahun ini dengan penuh kesabaran untuk kebahagian kami bersama suatu hari nanti. amin….

kalau mama baca post ni mesti dia nangis πŸ™‚

Advertisements

4 thoughts on “hari ni abah hantar Darwisy & Danish pegi taska

  1. waaaaaaaaaaa… waaaaaaaaaaaaaaa… waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… sedey siyot.. aduyai.. alaaaaaaaa.. setaon jer.. bkn lama pon tp cam sedey glr la bc post neyh.. iskkkk.. iskkk.. sedey2.. waaaaaaaaaa… waaaaaaaaaa… waaaaaaaaaaa…

    Like

  2. ha tu la dia.. bobo ngan akmal slalu silap je.. ijam buncit arr ni ckp akmal dh kawin.. bila masa lak akmal kawin.. wei bobo gi mancing ajak aku skali.. ni idak.. ajak Wak ngan Banjar jer.. huhuhu

    Like

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s