hari ni abah hantar Darwisy & Danish pegi taska

mulai hari ni, abah akan mengambil alih tugas mama menghantar dan mengambil anak-anak abah di taska putrajaya. mama kena sambung belajar kat Maktab Perguruan Ilmu Khas sebab dapat tawaran KPLI, nak jadi cikgu. setahun tuuuuu!!!!! huhuhuhuhu

setakat pagi tadi alhamdulillah dua-dua tak merengek sangat, cuma Darwisy je tiba-tiba mintak susu. oleh kerana Danish tak nak minum susu dia, abah sumbatkan susu Danish ke mulut Darwisy hehehe. nasib baik diorang dah minum susu jenis yang sama (1-3 tahun)

bila sampai dalam taska pon Danish takde la merengek sangat, kena pandai jaga hati dia. kalau tak berguling-guling la kat lantai. mama cerita semalam Danish siap tepuk-tepuk lantai sebab mama tak dukung dia. nasib baik dalam rumah, kalau kat luar berdebu-debu la baju Danish.

sebenarnya abah & mama agak risau sebab sebelum ni kalau abah kerja jauh, mama still ada dekat putrajaya bleh tengok-tengok Darwisy & Danish. tapi skang ni, abah & mama akan berjauhan dari Darwisy & Danish setiap hari demi menjalankan tugas dan mencari rezeki. abah & mama sentiasa berdoa semoga Darwisy & Danish agar sihat sentiasa dan pandai jaga diri. kami harap kami dapat menempuh hari-hari selama setahun ini dengan penuh kesabaran untuk kebahagian kami bersama suatu hari nanti. amin….

kalau mama baca post ni mesti dia nangis πŸ™‚

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

4 thoughts on “hari ni abah hantar Darwisy & Danish pegi taska”

  1. waaaaaaaaaaa… waaaaaaaaaaaaaaa… waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa… sedey siyot.. aduyai.. alaaaaaaaa.. setaon jer.. bkn lama pon tp cam sedey glr la bc post neyh.. iskkkk.. iskkk.. sedey2.. waaaaaaaaaa… waaaaaaaaaa… waaaaaaaaaaa…

    Like

  2. ha tu la dia.. bobo ngan akmal slalu silap je.. ijam buncit arr ni ckp akmal dh kawin.. bila masa lak akmal kawin.. wei bobo gi mancing ajak aku skali.. ni idak.. ajak Wak ngan Banjar jer.. huhuhu

    Like

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s