Danish first walk lesson

tanggal 17-06-2009 umur Danish masuk 1 tahun 1 bulan 2 hari.

hari ni kami happy, excited, penat sangat2 bila dapat tau yang Danish dah pandai berjalan. kenapa penat? sebab kami terpaksa ikut ke mana saje Danish nak jalan. yelah risau jugak baru-baru belajar takkan nak tinggalkan dia macam tu aje πŸ™‚ dah la baru pandai berjalan lepas tu eksen pulak nak jalan laju-laju macam dah ada lesen je hehehe. mula-mula tu ada jugak terjatuh 2-3 kali tapi nasib baik dia tak nangis… yelah excited la katakan…

mama dah cakap esok nak suruh dia berjalan kat taska pakai kasut chit-chot (kasut yang ada bunyi tuuuu). pehtu mama cakap lepas ni kurus la sebab kena kejar Danish aje ekekeke πŸ˜€

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s