Adik wat lawak…

hmmm ni citer baru malam tadi…adik wat lawak….tak tau le apa ke halnya si Danish nih…dah la tak mau tido..pehtu agresif semacam je..

malam tadi…abang Darwisy nya tgh tgk citer ultraman kat laptop abah atas meja makan…pehtu adik pun merangkak la pegi kat abg nya..(nak join la tu)..memula dia berdiri kat atas kerusi…pehtu tetiba jek dia pegang meja makan tu pehtu terus bergayut…apa lagi menjerit la mama…bukan apa takut jatuh terlentang je…kira kuat gak la tgn adik tu..leh dia bergayut kat meja makan…macam dah pandai jalan je stail dia…

pehtu time nak tido lak….org lain semua nak tido…adik leh plak nak main lagi..siap gigit2 mama lak tu…hangin je….pehtu ntah apa yg dia buat kat abang nya sampai mengekek2 la abang nya gelak…sampai abang dia cakap ” mama adik wat lawak pulak”..kekekekekek..mengekek mama ngan abah dgr…

eiii..macam2 kerenah anak2 mama nih….bila tgk diorg berdua main sama2…best je….tak sangka mama dah ada anak dua…heheh 🙂

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s