hari gaji….

memandangkan harini hari gaji orang keje kerajaan..termasukla mama…so time rehat tadi lepas main ngan danish kat taska, mama pun melangkah kan kaki dengan lajunya ke alamanda dengan hajat untuk mengeluarkan duit gaji yang tak seberapanya ini..(alhamdulillah rezeki dari Allah)..

benarlah seperti sangkaan mama..nak cucuk duit time2 gaji ni kat ATM..makkkaaaiiii panjang tuuuuu…ada la dalam 15 minit mama beratur…takpelah..lepas je bayo duit keter mama…mama pun mengeluarkan la duit2 untuk membayar segala hutang piutang….skang hutang dah bayar..ada la sikit simpanan..tapi takper..nanti mama leh claim kat abah…hehehe…cepat la abah dapat gaji hendaknya…

i love u abah…mmmuuuaaaahhhhh  🙂

Advertisements

2 thoughts on “hari gaji….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s