hari gaji….

memandangkan harini hari gaji orang keje kerajaan..termasukla mama…so time rehat tadi lepas main ngan danish kat taska, mama pun melangkah kan kaki dengan lajunya ke alamanda dengan hajat untuk mengeluarkan duit gaji yang tak seberapanya ini..(alhamdulillah rezeki dari Allah)..

benarlah seperti sangkaan mama..nak cucuk duit time2 gaji ni kat ATM..makkkaaaiiii panjang tuuuuu…ada la dalam 15 minit mama beratur…takpelah..lepas je bayo duit keter mama…mama pun mengeluarkan la duit2 untuk membayar segala hutang piutang….skang hutang dah bayar..ada la sikit simpanan..tapi takper..nanti mama leh claim kat abah…hehehe…cepat la abah dapat gaji hendaknya…

i love u abah…mmmuuuaaaahhhhh  🙂

Advertisements

2 thoughts on “hari gaji….”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s