hari ni tidur rumah maklong

dah lama tak tidur rumah maklong… diorang rindu sangat kat darwisy & danish… mula2 sampai tadi si danish macam biasa la mengamuk bila tengok maklang… maklumla dah lama tak jumpa sampai lupa dah muka maklang… padahal maklang lah yang selalu jaga masa baby dulu… ni semua rushing nak tengok wayang punya pasal… mama dah booking la konon… sekalinya mama tak baca dalam website rupanya kena datang 45minit awal kalau booking tiket… sampai2 je kena beratur macam biasa sebab lambat muahahaha 😀

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s