hari ni tidur rumah maklong

dah lama tak tidur rumah maklong… diorang rindu sangat kat darwisy & danish… mula2 sampai tadi si danish macam biasa la mengamuk bila tengok maklang… maklumla dah lama tak jumpa sampai lupa dah muka maklang… padahal maklang lah yang selalu jaga masa baby dulu… ni semua rushing nak tengok wayang punya pasal… mama dah booking la konon… sekalinya mama tak baca dalam website rupanya kena datang 45minit awal kalau booking tiket… sampai2 je kena beratur macam biasa sebab lambat muahahaha 😀

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s