Mama’s first Caramel

jangan gelak tau! nak gelak pon dalam hati aje 🙂

dsc01332

dsc01331

dsc01330

walau sebegitu pon rupanya, jangan tak percaya rasanya adalah amat enak sekali. jadi abah ucapkan tahniah kerana sekurang2nya mencuba, insyaAllah nanti bulan puasa mama nak buat bisnes puding karamel ni. 1 potong RM2 chaiyoooo!! hehe

Advertisements

3 thoughts on “Mama’s first Caramel

  1. ha..tulah ko ida…rugi je wat…tgk cam aku..laki aku kan aku wat pe pun sume dia suka..(amik ati..hehehehe)..memula buat tu aku takle terror sgt sebab tak tau skill..skang dah pro maaa :-)..kalau nak tempah boleh..harga leh bincang..heheh

    Like

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s