lagi 2 hari…

bukan lagi 2 hari nak raya… tapi 2 hari lagi aku akan melangkah kakiku buat selamanya dari tempat kerja aku sekarang… AAM

ke mana arah tujuanku selepas ini usahlah ditanya CEWAH!!! 😀

actually aku akan mula kerja di tempat baru kat PJ lepas raya nanti…

agaknya memang rezeki aku bulan puasa ni… dapat lah duit raya sikit dari AAM… duit raya terakhir hehehe

rasa macam tak sabar je… sedih pon ada… yelah keje sini dah lama… dah macam satu family… susah senang bersama… tapi rezeki Allah yang tentukan… aku kena redha…

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s