Hari ni puasa

hai..hai..hai…
halooo kengkawan…arini mama pose…so mama tengah ngantuk giler nih…
kejer boleh tahan lah banyak nya…hmmm..jap gi lah wat kejer…
arini kat sekolah cam biasak la…melayan karenah bebudak…
arini mama lambat sket sampai opis…bukan apa jalan jam lah skang nih kat tol…
pehtu pepagi lagi dah melayan si busyuk masyam mama tuh..aper lagi darwisy lah…
dia memang pepagi je bila mama dah siap mandi nak gi keje dia pun bangunla…
siap ajak main lagi…yang paling kelakar bila time suh dia kejut abah…yang syok nya darwisy paham je apa yang mama cakap…beriya dia kejut kan abah..siap tepuk2 bahu lagi..kekadang tuh dia korek telinga abah…korek idung abah…abah pun kekadang sengaja buat2 tido nak main ngan darwisy….tu yang mama bertambah lambat pegi keje tu..heheheh…

satu pagi tu lagi kelaka masa tuh time cuti hari ahad rasanya…darwisy ngan mama dah bangun  abah tak bangun lagi…pehtu darwisy tengok mama siap naik2 kening lagi nak mengenakan abahnya…memang kelaka + comel je tengok muka dia nak pekena abah nya…pehtu apa lagi teruk la abah dikerjakan dengan si darwisy…nyomei je…

alamak..tetiba ada keje yang memeningkan plak sampai kat atas meja nih..keylah sambung lain kali plak nah..byeee

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s