Hari ni puasa

hai..hai..hai…
halooo kengkawan…arini mama pose…so mama tengah ngantuk giler nih…
kejer boleh tahan lah banyak nya…hmmm..jap gi lah wat kejer…
arini kat sekolah cam biasak la…melayan karenah bebudak…
arini mama lambat sket sampai opis…bukan apa jalan jam lah skang nih kat tol…
pehtu pepagi lagi dah melayan si busyuk masyam mama tuh..aper lagi darwisy lah…
dia memang pepagi je bila mama dah siap mandi nak gi keje dia pun bangunla…
siap ajak main lagi…yang paling kelakar bila time suh dia kejut abah…yang syok nya darwisy paham je apa yang mama cakap…beriya dia kejut kan abah..siap tepuk2 bahu lagi..kekadang tuh dia korek telinga abah…korek idung abah…abah pun kekadang sengaja buat2 tido nak main ngan darwisy….tu yang mama bertambah lambat pegi keje tu..heheheh…

satu pagi tu lagi kelaka masa tuh time cuti hari ahad rasanya…darwisy ngan mama dah bangun  abah tak bangun lagi…pehtu darwisy tengok mama siap naik2 kening lagi nak mengenakan abahnya…memang kelaka + comel je tengok muka dia nak pekena abah nya…pehtu apa lagi teruk la abah dikerjakan dengan si darwisy…nyomei je…

alamak..tetiba ada keje yang memeningkan plak sampai kat atas meja nih..keylah sambung lain kali plak nah..byeee

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s