Sihat 98%

Kenapa 98% ? heheh sebab badan darwisy masih ada bintik-bintik merah. Orang kata panas badan nak keluar. Yang lain dah ok, selsema pon dah baik. Alhamdulillah…. terima kasih kepada atuk & nenek dan lain-lain yang telah mendoakan kesihatan darwisy.
Hari ni kami takde ke mana-mana, duduk di rumah aje. Cuaca di luar pon tak menentu lagi. Dari semalam hujan tak berhenti-henti. Tengok lah kalau reda sikit ingat nak bawak darwisy kuar jalan-jalan kejap. Maklumla dah dekat seminggu jugak asik duduk terperap di rumah. Kulit pon makin putih hihihi. Lepas ni rasanya lena la kami tidur 🙂 esok mama & abah dah nak kerja… darwisy jangan mengada-ngada dengan mak andak tau! 😛

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

2 thoughts on “Sihat 98%”

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s