Sihat 98%

Kenapa 98% ? heheh sebab badan darwisy masih ada bintik-bintik merah. Orang kata panas badan nak keluar. Yang lain dah ok, selsema pon dah baik. Alhamdulillah…. terima kasih kepada atuk & nenek dan lain-lain yang telah mendoakan kesihatan darwisy.
Hari ni kami takde ke mana-mana, duduk di rumah aje. Cuaca di luar pon tak menentu lagi. Dari semalam hujan tak berhenti-henti. Tengok lah kalau reda sikit ingat nak bawak darwisy kuar jalan-jalan kejap. Maklumla dah dekat seminggu jugak asik duduk terperap di rumah. Kulit pon makin putih hihihi. Lepas ni rasanya lena la kami tidur 🙂 esok mama & abah dah nak kerja… darwisy jangan mengada-ngada dengan mak andak tau! 😛

Advertisements

2 thoughts on “Sihat 98%

  1. memang kesian pon. sampai bila tengok dia macam tak bernafas, kita pon macam tak bernafas jugak 😦 kak tie takde ke petua? lama tak nampak, husband & anak-anak pekaba?

    Like

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s