Mama pulak berjangkit demam

Hari ni masuk hari kedua darwisy demam. Mama pon berjangkit jugak. So hari ni abah kena tambah cuti sebab nak jaga mama dan darwisy. Hari ni jugak kali kedua kami pergi klinik. Doktor kata “biasa lah tu sebab cuaca sekarang tak menentu�. Jadi kami pon tak lah risau sangat. Since darwisy dan mama demam ni kami takde nak ke mana, duduk kat rumah aje la hehehe

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s