One day at Mak Long’s house

Macam biasa lah, bila sampai aje di rumah Mak Long maka menangislah si Darwisy. Tapi kali ni tak lama, mungkin dah selalu jumpa dan mungkin sebab dah dewasa sikit. Bila dah berenti menangis tu barulah Mak Long puas nak main dengan Darwisy, boleh dukung² peluk² cium² dll… begitu juga Mak Lang dan abang²…

Nak tengok lagi aksi² Darwisy? Klik sini…

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out /  Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out /  Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out /  Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out /  Tukar )

w

Connecting to %s