pegi umah mak ngah jumpa baby baru

hari ni pagi² lagi darwisy dah merengek² mcm tau² je nak pegi jalan² 🙂

sebenarnya kami nak pegi rumah mak ngah darwisy nak tengok baby baru 🙂 mcm biasa darwisy memang suka bab berjalan² ni

sampai je kat sana kami letak dia kat sebelah baby… terus dia tegur “euhhh!” lebih kurang mcm tu la bunyinya hehe

sempat la kami ambik gambar dia sebab mak usu nak tengok sangat… comel tak? namanya Aliya Arif (itu je yang abah ingat hehe)

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s