pegi umah mak ngah jumpa baby baru

hari ni pagi² lagi darwisy dah merengek² mcm tau² je nak pegi jalan² 🙂

sebenarnya kami nak pegi rumah mak ngah darwisy nak tengok baby baru 🙂 mcm biasa darwisy memang suka bab berjalan² ni

sampai je kat sana kami letak dia kat sebelah baby… terus dia tegur “euhhh!” lebih kurang mcm tu la bunyinya hehe

sempat la kami ambik gambar dia sebab mak usu nak tengok sangat… comel tak? namanya Aliya Arif (itu je yang abah ingat hehe)

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s