Dah pandai golek – golek

yeaaaaaa pandai anak abah 😛

sebenarnya kami baru je perasan yang dia dah pandai golek2 tu. rasanya dia dapat akal ni lepas selsema minggu lepas. ramai orang cakap baby akan dapat akal baru lepas tiap kali demam.

yang memula perasan ialah mama. masa tu dia berdua dalam bilik baring2 nak tidurkan si Darwisy. tapi mlm tu memang darwisy susah nak tidur maybe tak selesa dengan hingus tu. jadi mama biarkan dia main sorang2. sebelum mama pejam mata, darwisy tengah baring. lepas tu mama nampak dia dah meniarap (memang dah pandai) lepas tu bila mama bukak mata balik, dia dah terlentang kat tempat lain. cepat2 mama panggil abah suh tengok. Darwisy pon apa lagi, terus dia menunjukkan aksi dia dengan bangga sekali sambil tersengih2 sampai nampak gusi! geram aje! 😀

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s