dah pandai membebel, menjerit

eiiii geramnyaaaaa 🙂 geram sebab comel sangat dengar suara darwisy yang skang ni dah pandai membebel sensorang. pehtu menjerit jerit. dia suka dengar suara dia sendiri kot. selalunya dia suka buat macam tu kalau dah kenyang. kalau dilayan lagi la menjadi jadi. pehtu gelak gelak eiii rasa nak cubit cubit je pipi yang tembam tu. pehtu kalau dah lapar merengek heheh 😀 standard la tu

mama ngan abah skang memang tak sabar nak balik cepat nak main ngan darwisy. kat tempat keje asik teringat dia aje. kalau abah rindu, mesti tengok video dia kat internet. kalau mama pulak mesti tengok video ngan gambar kat handset….

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s