dah pandai membebel, menjerit

eiiii geramnyaaaaa 🙂 geram sebab comel sangat dengar suara darwisy yang skang ni dah pandai membebel sensorang. pehtu menjerit jerit. dia suka dengar suara dia sendiri kot. selalunya dia suka buat macam tu kalau dah kenyang. kalau dilayan lagi la menjadi jadi. pehtu gelak gelak eiii rasa nak cubit cubit je pipi yang tembam tu. pehtu kalau dah lapar merengek heheh 😀 standard la tu

mama ngan abah skang memang tak sabar nak balik cepat nak main ngan darwisy. kat tempat keje asik teringat dia aje. kalau abah rindu, mesti tengok video dia kat internet. kalau mama pulak mesti tengok video ngan gambar kat handset….

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s