aik? bila masa meniarap?

amboi.. sejak darwisy dah pandai meniarap ni bukan main eksen lagi dia. kejap2 nak meniarap pehtu asik la terhantuk dahi tu kat lantai(macam malu2) nasib baik la ada tilam.

pehtu bila dah meniarap mula la letih, bila dibaringkan balik sibuk nak meniarap balik 🙂

pagi tadi punya lah kami terkejut, dia dah meniarap dalam kelambu baby tu! masa tengah sahur tu dia tidur. pehtu masa kami masuk bilik je, ada dengar bunyi macam merengek2(dah letih la tu kot). sekali tengok dia dah meniarap dalam kelambu tu 😛 punya la terkejut. dahla meniarap pehtu siap melintang lagi… pandai betul anak abah ni 🙂 lepas tu terus kami berjaga2 sikit, risau gak kalau kami tak perasan…

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s