aik? bila masa meniarap?

amboi.. sejak darwisy dah pandai meniarap ni bukan main eksen lagi dia. kejap2 nak meniarap pehtu asik la terhantuk dahi tu kat lantai(macam malu2) nasib baik la ada tilam.

pehtu bila dah meniarap mula la letih, bila dibaringkan balik sibuk nak meniarap balik 🙂

pagi tadi punya lah kami terkejut, dia dah meniarap dalam kelambu baby tu! masa tengah sahur tu dia tidur. pehtu masa kami masuk bilik je, ada dengar bunyi macam merengek2(dah letih la tu kot). sekali tengok dia dah meniarap dalam kelambu tu 😛 punya la terkejut. dahla meniarap pehtu siap melintang lagi… pandai betul anak abah ni 🙂 lepas tu terus kami berjaga2 sikit, risau gak kalau kami tak perasan…

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s