tidur rumah mak ngah Darwisy

semalam kami pergi umah mak ngah Darwisy makan ikan talapia 🙂 pak uda, pak ngah ngan pak andak Darwisy memancing kat nilai, seremban. banyak gak dapat ikan kat situ. mlm tu makan sakan la kitaorang. kalau tak abah ikut, tapi ada perubahan planning. sepatutnya nak mancing hari ahad tapi pak ngah Darwisy pulak ada kenduri. so diorang pegi hari sabtu dimana abah bekerja hari tu huaaaaa 😦

Advertisements

2 thoughts on “tidur rumah mak ngah Darwisy

  1. Ala best nye darwisy dapat g umah mak ngan. Cian makusu x leh g sbb nak kena siapkan final projek….

    Budak darwisy ni mesti dah makin menembam macam kuih pau ni…gerammm nyeee…

    Like

  2. hehehe tau takpe. sian mak usu toler. skang dia dah pandai, kalau balik asik merengek sebab kat umah mak ngah darwisy kan ramai orang? terover seronok la tu. hari tu dia bleh bersembang ngan abang irfan, bukan main lagi. apa final projek ko buat?

    Like

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s