pegi rumah mak ngah Darwisy

hari ni pegi umah mak ngah Darwisy kat klang. ramai yang datang termasuklah pak long, pak uda ngan mak su Darwisy. bukan main seronok lagi tgk orang ramai macam tu. yang lain apa lagi bila dah nampak “pipi tembam” tu serbu la!

masa sampai pak ngah ngan pak uda Darwisy takde pegi memancing. minggu depan nak pegi nilai pulak katanya ada banyak talapia.. nak ikut!!! hehehe

balik umah dah malam dalam pukul 9.00 lebih. tapi Darwisy mcm taknak tidur sebab dah seronok sangat. jenuh jugakla nak tidurkan. tapi sekali dah tidur terus nyenyak. penat sangat kot….

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s