pegi rumah mak ngah Darwisy

hari ni pegi umah mak ngah Darwisy kat klang. ramai yang datang termasuklah pak long, pak uda ngan mak su Darwisy. bukan main seronok lagi tgk orang ramai macam tu. yang lain apa lagi bila dah nampak “pipi tembam” tu serbu la!

masa sampai pak ngah ngan pak uda Darwisy takde pegi memancing. minggu depan nak pegi nilai pulak katanya ada banyak talapia.. nak ikut!!! hehehe

balik umah dah malam dalam pukul 9.00 lebih. tapi Darwisy mcm taknak tidur sebab dah seronok sangat. jenuh jugakla nak tidurkan. tapi sekali dah tidur terus nyenyak. penat sangat kot….

Advertisements

Author: Hilman

I'm a dad! :-)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s